Relację z tego spotkania przeprowadzi telewizja Polsat, więc nie musimy dawać linków do meczy chyba, że jesteście noł lajfami i siedzicie tylko przed kompem(XD). Dla obu drużyn będzie to ostatnie przetarcie przed pierwszymi potyczkami w 1/16 Ligi Europy.
– Pojedynek Mistrza Polski ze zdobywcą Pucharu Polski to z pewnością godne sportowe otwarcie tego obiektu. Mecz o Superpuchar jest jednocześnie dla operatora stadionu oraz dla miasta doskonałym testem przed czerwcowym turniejem – mówi prezes zarządu Ekstraklasy SA, Andrzej Rusko. – Dotyczy to nie tylko infrastruktury stadionowej, ale także pracy służb ochrony, służb medycznych, informacyjnych, policji czy wolontariuszy. Liczymy, że mecz spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony kibiców, nie tylko Wisły i Legii. Chcemy, by zobaczyło go z trybun Stadionu Narodowego ponad pięćdziesiąt tysięcy fanów - dodał Andrzej Rusko.
# Ekstraklasa S.A. przeznaczyła ponad 7 tysięcy biletów (ONO) dla kibiców Legii na mecz o Superpuchar Ekstraklasy, który zostanie rozegrany 11 lutego na Stadionie Narodowym. Poinformowano, że sprzedaż otwarta rozpocznie się 23 stycznia.
Taką samą ilość wejściówek otrzymają fani z Krakowa.
Dystrybucję biletów dla klientów biznesowych (bilety VIP oraz loże) prowadzić będzie bezpośrednio Ekstraklasa SA.
# 4802 złote - taką cenę osiągnęły łącznie koszulka i piłka Legii Warszawa podpisane przez piłkarzy stołecznego klubu. Przychód z aukcji wpłynie na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Koszulkę Tomasza Kiełbowicza i oficjalną piłkę Legii Warszawa na aukcję
wystawił główny sponsor klubu, firma Action S.A., właściciel marki
ActiveJet. Co ciekawe, za wyższą kwotę sprzedana została piłka, która
osiągnęła cenę 3000 złotych. Nieco mniejszym zainteresowaniem cieszyła się
koszulka, zlicytowana ostatecznie za 1802 złote.
- Cieszymy się, że obie aukcje spotkały się ze sporym zainteresowaniem.
Dzięki temu mogliśmy w jakimś stopniu przyczynić się do sukcesu kolejnej
edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - mówi Anna Bielińska, Dyrektor
ds. komunikacji korporacyjnej Action S.A. - Dziękujemy też wszystkim
uczestnikom aukcji oraz kibicom Legii, którzy pomogli nam wypromować aukcje - dodaje.
wystawił główny sponsor klubu, firma Action S.A., właściciel marki
ActiveJet. Co ciekawe, za wyższą kwotę sprzedana została piłka, która
osiągnęła cenę 3000 złotych. Nieco mniejszym zainteresowaniem cieszyła się
koszulka, zlicytowana ostatecznie za 1802 złote.
- Cieszymy się, że obie aukcje spotkały się ze sporym zainteresowaniem.
Dzięki temu mogliśmy w jakimś stopniu przyczynić się do sukcesu kolejnej
edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - mówi Anna Bielińska, Dyrektor
ds. komunikacji korporacyjnej Action S.A. - Dziękujemy też wszystkim
uczestnikom aukcji oraz kibicom Legii, którzy pomogli nam wypromować aukcje - dodaje.
Sorki, że dzisiaj mało newsów, ale niedługo Ktośiek doda biografię i wtedy będziecie pewnie zadowolenii :D.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz